Liiiiiin

Min väska som jag virkade av lingarnet från M&K blev jag nog faktiskt sådär nöjd med (som det mesta annat jag gör ^^). Men det var första gången jag jobbade med ett rent lingarn och jag gillade det väldigt mycket faktiskt. Så mycket att jag nu håller på med en sjal i samma garn och samma färg :)





Det ser ut att vara en väldigt skillnad på färgen här, men det är snarare ljuset och min mobilkamera som ställer till det lite :P
Nu är ju jag sån där att jag vill ha stora sjalar... och det i kombination med att jag behöver spara in på pengar blir en väldigt tråkig kombination :( Jag har väl ett halvt nystan kvar eller så nu och efter det lär sjalen bli liggandes ofärdig i några månader tyvärr. Att vara student är inte så roligt när man kommer till övergången mellan csn och sommarjobb.

Meeen det struntar jag i att tänka på så mycket nu :)
Det är snart helg och det kommer vara en lång och fin helg med trevligt sällskap! Man kan ju hoppas på lite fint väder också så man kan vara ute lite. På lördag så får man nog dock hålla sig hemma då det är den årliga cruisingen. Inte så uppskattat när man har hund och bor mitt i "stan" kan jag säga. Men med trevligt sällskap så fungerar det mesta... även brist på garn :P
Andra positiva besked idag är att jag har fått mig en praktikplats till höstens VFU :) Det blir att gå som enhetschef och inte behöver jag pendla heller. Det är helt enkelt hur bra som helst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0