Besök

Det är mycket som händer nu, hade en kompis på besök som behövde sovplats i söndags, nu har jag mina bröder på besök från Linköping och i helgen ska jag och Helena själva bege oss upp till Linköping för att lyxa till tillvaron en smula.
 
Mina bröder är alltid lika trevligt att få besök av, det blir ju inte så ofta man träffas när man bor ungefär 25 mil ifrån varandra och alla är upptagna av sina liv. Sen så har vi väl aldrig direkt varit någon familjär och nära familj, men vi finns alltid där för varandra. Det är ju dessutom en himla tur att jag skaffat mig en ny sovplats som lillebror mer än gärna kröp in i och testade :P
 
 
 
När han nu tröttnat på buren och bröderna åkt så blir det väl bara att tvätta, packa och själv åka upp till Linköping. Helena och jag ska lyxa till det med att åka upp dit och bo på hotell. Så kan man samtidigt hälsa på mina föräldrar och sen självfallet mina morföräldrar också. Min mormor är ju väldigt sjuk och har de senaste veckorna nu blivit väldigt mycket sämre. Så troligtvis blir det nog sista gången man ses...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0