Räddningsaktion

I veckan så blev det projekt rädda igelkott för min del. På baksidan av mitt hus finns en inhängas gräsplätt. Dit hade en stackars liten kotte irrat sig in på något vis och kunde sen inte ta sig därifrån. Freyja tyckte självfallet att lilla kotten var suuuperspännande och den lilla kotten tyckte inte alls detsamma om freyja. Men efter ett tag så sprang den ändå runt fram och tillbaka för att leta en väg ut medan jag och freyja var där. Utan resultat dock. Så senare på kvällen tog jag en filt och gick ut och lyfte upp den. Så nu bor den i parken, om den inte irrat iväg till något annat dit ställe då såklart :) När jag bar den var den först väldigt ihopkrupen men sen blev lilla kotten mer vågad och kikade fram så jag fick mig några kort. Så mysigt söt så man bara vill pussa den på nosen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0