Nu börjar vi

Det var ett tag sedan jag hade en blogg nu, det måste nog vara ett par år sedan faktiskt. Har funderat länge på att sätta igång igen och på att sätta igång mer på allvar. Mindre om mig själv rent privat (en dagbok har jag redan och uppskattar inte att andra läser vad som står i den) och mer om mitt största intresse: garn och stickning. Självfallet lär det nog dyka upp en del om kroppsmodifieringar också.

Sidan lär vara under uppbyggnad ett tag och det blir ett litet projekt att starta upp här. Utan kamera eller någon vidare bloggdesign så blir det som det blir till en början, men så är det ju med allting. Livet är som det är och blir som det blir.

Så nu kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0