Det ljusnar

Idag är en ljusare dag. Kanske inte nödvändigtvis ute eftersom solen inte riktigt tittar fram på samma sätt som de föregående dagarna. Men i mig är det lite ljusare. Jag känner mig mycket piggare nu på eftermiddagen än vad jag har gjort på flera flera dagar. Ett par dagar till så kanske jag slipper snor och hosta helt. Den lyckan!
 
Så idag har det varit lite mer fart på mig. Har inte satt ner rumpan i den älskade fåtöljen en enda gång. Istället har jag suttit på min älskade matta och pysslat med lite ditt och datt. Det har också blivit en hundpromenad (istället för att bara gå ut på baksidan) och ordentlig matlagning. Det är nästan så att jag känner mig imponerad över mig själv faktiskt. Hm, när jag tänker efter så inser jag att jag inte heller ätit något onyttigt skräp idag. Heja mig, det här går ju bra! :)
 
Tycker dock att det är lite fy mig om man tänker på att jag inte stickat något de senaste dagarna. Men det är ju sådär ibland, att jag inte har någon lust alls. Och då får man bara vänta på att lusten ska infinna sig en vacker dag igen :) Fast så fruktansvärt mycket har jag inte kvar på mitt pågående tröj-projekt, så det ska nog snart bli färdigt :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0