Container-fynd!

Det är inte alltid lätt att hålla sig lugn i vardagsstressen men jag tycker att jag klarar mig rätt så bra. Det har varit en himla massa att göra men för en gångs skull kan jag slappna av i det, priotera bort de minst viktiga sakerna och faktiskt strunta i dem helt istället för att försöka göra allting. Den här helgen har dessutom varit ett väldigt skönt avbrott. Min lediga helg från jobbet och jag lyckades stänga av alla pluggtankar under hela gårdagen. Det har varit hemmafix och en massa promenader och sådana trevligheter i gott sällskap.

Jag har dessutom fått hjälp med mitt första container-fynd! En fåtölj som jag har spanat in i en vecka eller något nu men har inte kunnat ta den. Men starka Johanna fixade det. Hon fick upp den från containern, och släpade upp den till vinden där den står nu i väntan på nästa beslut. Den är hel och fräsch med undantag för att den legat i en container med byggskräp. Så det blir väl att försöka göra den ren på bästa sätt och sedan göra plats för den i lägenheten :)



Jag gillar den! Och det är dessutom en väldig studs i den :)
Nu blir det till att ta ett beslut om huruvida man ska göra något nyttigt plugg idag eller om man bara ska sitta och sticka och lata sig hela dagen... Mycket svårt val ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0