Ännu ett återupplivningsförsök

Här händer det inte mycket... Som student är man fattig ett par månader nu innan man får första sommarlönen så några garnköp har det inte blivit på mycket länge. Linsjalen ligger och bara skriker på mig... detta skrik inklusive garnkliet i fingrarna försöker jag diskret ignorera och låtsas som att jag inte alls vill sticka något överhuvudtaget.

MEN till det positiva; jag har nu officellt något form av sommarlov från skolan! :) Kan dock inte riktigt säga att jag är ledig eftersom jag jobbar. Nu har jag visserligen ett par veckor som är nästan helt lediga innan det är dags att gå på sommarviket. Men tacka gudarna för att man har ett jobb, för bortsett från den ekonomiska biten så skulle jag ju bli helt tokig av att bara gå hemma i två månader. Jag känner redan nu, bara några timmar efter att jag lämnat in den sista tentan, att jag är helt rastlös och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Vad gör man egentligen när man är ledig?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Regnbågsbarnet

Funderingar, te, livet, kärleken, kroppsmodifieringar och en himla massa garn

RSS 2.0